.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرماندار گلوگاه خبر داد
اداره آبفار گلوگاه مستقل و افتتاح شد

 شمال نیوز: فرماندار شهرستان گلوگاه از مستقل شدن اداره آب و فاضلاب روستایی این شهرستان خبر داد و گفت: ساختمان این اداره نیز با حضور مسئولان استانی و محلی افتتاح شد.

عیسی قاسمی‌طوسی صبح امروز در گفت‌وگو با فارس در گلوگاه، اظهار کرد: پس از 10 سال از راه‌اندازی شهرستان گلوگاه، فعالیت‌های اداری آب و فاضلاب روستایی این شهرستان که زیرنظر بهشهر بود، مستقل شد و مشکلات و موارد مربوط به حوزه آب و فاضلاب روستایی گلوگاه در همین شهر مطرح و پیگیری می‌شود.

وی اضافه کرد: برای راه‌اندازی ساختمان این اداره، یک واحد ساختمانی واقع در میدان نماز و جنب حمام قدیمی «کوبچی‌محله» گلوگاه، با هزینه حدود 80 میلیون تومان تجهیز و نوسازی شد و در اختیار اداره‌کل آب و فاضلاب روستایی مازندران قرار گرفت تا به آبفار گلوگاه تحویل دهد که صبح امروز مراسم افتتاح آن با حضور مدیرعامل شرکت آبفار مازندران، امام جمعه و تعدادی از مسئولان شهرستان گلوگاه، برگزار شد.

فرماندار گلوگاه بیان کرد: یحیی هاشمی به عنوان سرپرست این اداره انتخاب شد و به‌زودی نیز حکم خود را از مدیرعامل مربوطه دریافت می‌کند.

قاسمی‌طوسی درباره آخرین فعالیت‌های حوزه آب‌رسانی در مناطق روستایی شهرستان گلوگاه، به فارس گفت: مشکل افت و در مواقعی قطعی آب شرب روستای عابدین‌کوه بررسی شد و چاهی که از دور خارج شده بود را پس از تجهیز، وارد مدار کردیم که اکنون وضعیت آب شرب این روستا مطلوب است.

وی ادامه داد: روستای ریحان‌آباد در بخش کلباد گلوگاه نیز با همین مشکل روبه‌رو بود که پس از تجهیز یک حلقه چاه، مشکل آن برطرف شد همچنین چاه آب در روستای تیرتاش نیز پس از تجهیز وارد مدار و بخش زیادی از مشکلات آب آشامیدنی این روستا، برطرف شد.

نماینده دولت در گلوگاه در پایان از مردم مناطق شهری و روستایی این شهرستان خواست که باتوجه به کاهش آب در سفره‌های زیرزمینی ناشی از کاهش بارندگی و گرمای هوا، در مصرف آب صرفه‌جویی کنند تا بتوانیم تابستان امسال را با غلبه بر یک دوره گرمایی، سپری کنیم. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.152 seconds.